ΣΥΧΝΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ:

Όλα αυτά τα θέματα και άλλα πολλά τα συζητάμε και τα αναλύουμε με τους γονείς, από το 1ο ραντεβού γνωριμίας και είμαστε πάντα δίπλα τους καθ' όλη τη διάρκεια των σπουδών. Η συνεργασία με τους γονείς, ταυτόχρονα με την καθημερινή ενημέρωση (μέσω του portal μαθητή) της ακαδημαϊκής πρόοδου του παιδιού, φέρνει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα σε οτι αφορά Γλωσσομάθεια, Μελέτη Δημοτικού και Φροντιστηριακά μαθήματα Γυμνασίου - Λυκείου.
 

ΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ, ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΣΤΟΧΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ:

  Πότε είναι η καλύτερη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί την εκμάθηση Αγγλικών;

 Όλοι έχουμε ζωντανά παραδείγματα παιδιών 3 ή 5 ετών που μιλούν άπταιστα 3 γλώσσες, λόγω του ότι είχαν έρθει σε άμεση καθημερινή επαφή με αυτές τις γλώσσες (π.χ. οι γονείς είναι από διαφορετική χώρα οπότε μαθαίνει τις 2 γλώσσες από αυτούς και πηγαίνει σχολείο ή συναναστρέφεται σε περιβάλλον που μιλούν την 3η γλώσσα).

Η απάντηση στο ερώτημα αυτό έχει επιβεβαιωθεί από πολυετή εκπαιδευτική έρευνα, οι οποία ξεκαθαρίζει ότι η προσχολική ηλικία είναι η κατάλληλη περίοδος για την εκμάθηση γλωσσών.

Σύμφωνα με τους μελετητές:

Η νοημοσύνη είναι ταχύτατη τα πρώτα χρόνια της ζωής μας και η εκμάθηση ξένης γλώσσας εξελίσσει ακόμα περισσότερο τους νευρώνες του εγκεφάλου με αποτέλεσμα να γινόμαστε πιο έξυπνοι, ευέλικτοι και δραστήριοι.

Ένα μωρό μέχρι τους 6 μήνες ζωής μαθαίνει μέχρι και 70 ήχους, στους οποίους θα βασιστεί για να αρχίσει την ομιλία της γλώσσας. Μετά, σταδιακά, χάνεται αυτή ικανότητα του εγκεφάλου και γι΄αυτό όσο μεγαλώνουμε δυσκολευόμαστε να μάθουμε μία ξένη γλώσσα αφού δεν αφομοιώνονται σωστά οι ήχοι στον εγκέφαλό μας.

Εάν σε όλη μας τη ζωή έχουμε 100% ικανότητα για μάθηση, τους 12 πρώτους μήνες της ζωής μας εξαντλούμε το 50%, μέχρι τα 8 μας χρόνια το άλλο 30% και το υπόλοιπο 20% την υπόλοιπη ζωή μας.

Η ικανότητα για μάθηση τους πρώτους μήνες μετά τη γέννησή μας, παρουσιάζεται σαν σφουγγάρι που απορροφά μεγάλη ποσότητα νερό.

·        Γιατί να ξεκινήσει το παιδί μου από τόσο μικρή ηλικία και γιατί να μην περιμένει μέχρι τα 8 του χρόνια;

 Η απάντηση είναι ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, μαθαίνουν ευχάριστα και ξεκούραστα, χωρίς πίεση και μελέτη στο σπίτι, όπως δηλαδή μαθαίνουν και τη μητρική τους. Αναπτύσσουν πολύ τον προφορικό λόγο και με τα κατάλληλα μέσα και τους εκπαιδευμένους καθηγητές εξελίσσεται σε μία ευχάριστη εμπειρία, που οδηγεί στο να αγαπήσει το παιδί την ξένη γλώσσα, πράγμα που θα έχει θετική επίδραση στις μετέπειτα σπουδές του.

Οι μαθητές των Baby τμημάτων εκμάθησης Αγγλικής, εντυπωσιάζουν με τις ικανότητές τους, είναι άριστοι μαθητές από τον 1ομήνα όταν φτάσουν στα επίπεδα των προκαταρκτικών τάξεων, συνεχίζουν δυναμικά και έχουν πάντα άριστα αποτελέσματα στις εξετάσεις γλωσσομάθειας, κατακτώντας «δύσκολα» πτυχία με άνεση. Μαθητές που ξεκινούν ξένη γλώσσα σε μεγαλύτερη ηλικία, π.χ. 3ηή 4η Δημοτικού αντιμετωπίζουν κάποιες δυσκολίες τους 3 πρώτους μήνες μαθημάτων.